InfoΔράση Αιγάλεω
Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης αιτημάτων πολιτών (2018)
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ
#765
Φορέας υλοποίησης: Δήμος
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: Άξονας 5: Τοπική δημοκρατία και συμμετοχή. Μέτρο 5.1: Τοπική δημοκρατία και συμμετοχή
Πληροφορίες:
Array ( [id] => 765 [decisionProgress] => 3 [title] => Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης αιτημάτων πολιτών (2018) [contents] =>

Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης αιτημάτων πολιτών (2018).

[funding] => Ίδιοι πόροι [decisionFile] => [decisionType] => 5 [projectPhoto] => [implementationBody] => Δήμος [totalPhases] => 3 [donePhases] => 0 [unpublished] => 0 [kae] => [axonas] => Άξονας 5: Τοπική δημοκρατία και συμμετοχή [metro] => 5.1: Τοπική δημοκρατία και συμμετοχή )
Συνοπτική περιγραφή

Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης αιτημάτων πολιτών (2018).

Η δράση αυτή χρηματοδοτείται από ιδίους πόρους και αποσκοπεί σε εκσυγχρονισμό του δήμου, εξυπηρέτηση πολίτη και διαφάνεια.
περισσότερα...
ΕΝΑΡΞΗ

Ανάληψη οικονομικής υποχρέωσης
Περιγραφή: Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης
Σχετικά όργανα: Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
Ημ/νία: 02/11/2018
Ποσό: 8.000,00€
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ

Απευθείας ανάθεση
Περιγραφή: Ανάθεση
Σχετικά όργανα: Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
Ημ/νία: 26/11/2018
Ποσό: 8.000,00€
Ανάδοχος:
Novoville Limited Greek Branch Πληροφοριακά Συστήματα & Εφαρμογές
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΛΗΡΩΜΗ

Ενταλματοποίηση
Περιγραφή: Οριστικοποίηση πληρωμής
Ημ/νία: 18/04/2019
Ποσό: 8.000,00€
Ανάδοχος:
Novoville Limited Greek Branch Πληροφοριακά Συστήματα & Εφαρμογές